Overlijden melden: 06 123 38 648

Wij verzorgen uitvaarten voor
zowel leden als niet-leden

Welkom

Wij geven u via deze site informatie over onze vereniging.  Mocht u nog vragen hebben over onze vereniging dan kunt u via het “contactformulier” uw vraag (vragen) naar ons toesturen.

Onze vereniging is opgericht in 1911, voor die tijd werden de buren ingeschakeld. Uiteraard zijn wij ook met de tijd meegegaan, toch blijft steeds voorop staan de familie in moeilijke tijden terzijde te staan en hen zoveel mogelijk te helpen. Bij een sterfgeval kan onze vereniging erop toe zien dat er geen misbruik gemaakt wordt van de kwetsbaarheid van de achterblijvende.

Wij verzorgen uitvaarten voor zowel

leden als niet-leden.

Coronavirus maatregelen:

I.v.m. het heersende coronavirus hanteren wij de maatregelen en richtlijnen genomen door het RIVM. Deze richtlijnen en maatregelen kunnen nog steeds regelmatig gewijzigd worden.

Mocht u hierover vragen hebben of wilt u weten wat dit inhoud voor een uitvaart op dit moment, neem dan contact met onze bode Jolanda Dam: 06 – 12338648

Bode

Onze bode Jolanda Dam staat voor u klaar bij overlijden van uw dierbare. De bode regelt de gehele uitvaart naar de wens van de overledene en/of de nabestaanden.

Jolanda Dam – 06 123 38 648

(dag en nacht bereikbaar)

Privacyverklaring