Lidmaatschap

Als lid van onze vereniging ‘Uitvaartvereniging Twijzel’ betaalt u een contributie van € 21,00 per jaar. Het bedrag van € 21,00 betaald u vanaf de leeftijd van 25 jaar.

Leden van 18 t/m 24 jaar betalen € 19,50 per jaar.

Kinderen tot 18 jaar zijn gratis lid (mits bekend bij de vereniging), daarna dienen zij zich als lid aan te melden.

De contributie wordt jaarlijks vastgesteld op de ledenvergadering, ook wordt jaarlijks op dezelfde ledenvergadering de ledenkorting vastgesteld, deze bedraagt nu € 850,-.

Wordt u op latere leeftijd lid en het entreebedrag kunt of wilt u niet betalen dan is het mogelijk te kiezen voor een aangepast percentage van de ledenkorting. Het is ook mogelijk om u aan te melden zonder lid te worden. Dan bent u wel bekend bij de vereniging en staan wij voor u klaar (u ontvangt uiteraard niet de ledenkorting).

Als lid van de vereniging het u recht op verzorging en het regelen van de uitvaart volgens uw wensen.

Vul het onderstaande contactformulier in om uw aanmelding naar ons te versturen. Na ontvangst zullen wij uw aanmelding beoordeeld , en ontvangt u van ons een bevestiging. Deze bevat informatie over uw lidmaatschap en de ledenkorting.

U kunt dit formulier ook gebruiken om wijzigingen (zoals geboorte of verhuizing) in uw gezinssituatie door te geven.

Door het versturen van dit formulier machtigt u onze uitvaartvereniging om jaarlijks de verschuldigde contributie te incasseren en gaat u akkoord met onze  voorwaarden (opvraagbaar bij de penningmeester van het bestuur dhr. W. Meerstra).

U kunt zich ook aanmelden door een briefje te versturen met de benodigde gegevens.
Dit kunt u sturen naar:

dhr. W. Meerstra